Sidor

torsdag 12 augusti 2010

peace mf


















nejmen seriöst, det här med att flytta är ju lite jobbigt.
vet inte hur mycket jag gjort idag? massa vuxna saker.
ansökt om studielån, kollat upp bostadsbidrag på försäkringskassan,
skaffat bank-id så man kommer åt alla ens uppgifter man måste ha sen,
lagt ut möbler på blocket, kollat mobilt bredband,
letat rätt på universitetet samt bussar dit,

skrivit ut mig från körskolan, ordnat med pengar till kontot, faxnummer blabla...
på det har jag jobbat halva dagen trots att jag är sjuk,
tog verkligen på mina krafter!
försöker intala mig själv att jag är pigg och glad som en kexchoklad,
men mitt smile ser inte så äkta ut.. haha.
väntar på att sofie skulle ringa, vilket hon skulle gjort för typ två timmar sen,
så börjar bli lite rastlös! hatar att sitta hemma, jag får krupp.

4 kommentarer:

  1. sorry!!!
    glömde bort! jag är en dålig vän!
    Men du mycket bra saker du fått gjort idag :D

    SvaraRadera
  2. hahaha det var den andra sofie :D ingen av er är dåliga vänner ;) :** och nu är biljetterna bokade! yes!

    SvaraRadera
  3. haha va bra! (att det inte var jag) :P
    JA, nu ska vi se MIA :D

    SvaraRadera