Sidor

fredag 13 augusti 2010

keep it loud!









imorgon ska jag se oskar linnros!
är dock mycket mer sjuk idag än innan.
ja, jag vet; hatar folk som klagar på förkylningar..
men när man inte kan ligga ner utan att sluta andas
för att man är så slemmig i halsen,
och när man spottar så man spyr halva nätterna..

då klagar jag lite ändå alltså.
gick upp vid tre idag eftersom jag tvingades sitta upp och sova inatt
(vilket inte gick!), så är helt slut nu.
men jag hoppas verkligen det är lugnare imorgon
när det är festival och utgång och inte att förglömma:
sista helgen i linköping!

som alla coola vet kommer oskar linnros till kungsträdgården
- and i will be there.

7 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. ska bli så kul. hoppas på bra väder!
    för vi ska se Oskar! :D och gå på krogen

    SvaraRadera
  3. Ja, hoppas du blir bättre!
    Usch för att jobba! Men ni får festa massor åt mig med!!!!!

    SvaraRadera
  4. ska bli görkul, om alla kör och inte mesar liksom! :D
    och ja, det löftet kommer jag nog hålla älen ;)

    SvaraRadera
  5. åh va bra! Man kan alltid lita på dig :D
    vad ska du dricka på måndag min käre vän?

    SvaraRadera
  6. jag tror jag får utnyttja mitt förråd alltså, har ju inte råd att köpa nytt än!
    så lite drinkar på kosken persika (21%) och lite lakritsshots! :) om nån kan fixa tigger jag väl till mig någon cider med, haha ;P
    vad har du funderat på? :)

    SvaraRadera
  7. jag har ingen aning faktiskt, får se vad det blir men då vet jag vad du ska dricka iaf :)

    SvaraRadera