Sidor

måndag 28 juni 2010

jag är tillbaka!


god kväll! min dator har krånglat ett tag, så har inte kunnat blogga!
men nu är jag tillbaka, sliten och trött efter en lång dag.
gick upp vid halv sju för att åka ut till halkkörningen,
det gick rätt okej!
hade tyvärr ångest idag så det försvårade verkligen situationen.
hade jättesvårt att koncentrera mig och kunde inte krypköra pga lårskadan.
ville dock inte sitta och skylla på sådant i bilen;
gjorde mitt bästa och blev godkänd.
kände mig dock väldigt illa till mods, fick ju en del kritik, men men...
nu är alla riskmoment över - känns otroligt bra!
blev upphämtad av gusten efter (tack för skjutsen!) och vi drog till stan.
jag, sofie och sofie gick på stan; shopping och lunch.
hittade massor snygga kläder, örhängen och lite böcker, är nöjd!
fixade även min jet set-klocka på stan, äntligen! fin va?
(kanske lägger upp bilder på kläderna sen om ni vill se)

3 kommentarer:

  1. klockan är så fin! måste se till att jag införskaffar mig en efter min lön nästa månad! : D
    woho vad du är bra som klarade halkan! :D

    SvaraRadera
  2. jaa, gör det! finns ju massor skitsnygga :D den gröna skulle nog passa dig :) ja, det är skönt att ha ett till moment över! puss! :D

    SvaraRadera
  3. Det var såå skönt att träffas och shoppa lite!

    SvaraRadera