Sidor

måndag 14 juni 2010

fika med tjejerna


























tog (som vanligt!) en fika med mina fina tjejer,
det blev varsin sallad på coffeehouse by george!
tur att det inte bara är jag som älskar sallad
eftersom jag äter det hela tiden nu haha.
vi pratade lite om planer inför helgen,
tror att vi ska dra ner till jönköping och festa/grilla!
efter fikan letade vi efter snygga klockor (se dagens must have sen!)
men de var tyvärr slut. jag gick lite ärenden och köpte filmer,
sen bar det av till tvättstugan och städningen här hemma.
måste bara flika in här att jag köpte en ny juice, igen:
apelsin/passionsfrukt/kaktusfikon med extra kalcium och fosfor tror jag.
pröva den, nyttig och jättegod! inget tillsatt socker heller..

3 kommentarer:

  1. det var en fin dag. Stort Tack hästisar!

    SvaraRadera
  2. jaa, fler sådana lär det ju bli, känns som man fikar med någon häst jämt! :D haha, du gillade juicereklamen va? ;)

    SvaraRadera