Sidor

onsdag 19 maj 2010

YES!


















som ni kanske hört har jag väldiga problem med kräkningar och dylikt så fort jag ens smakar på fet mat. antagligen är det något problem med gallan, så ska boka tid för ultraljud på vårdcentralen imorgon! åt nyligen fem-sex chipsbitar och kräktes och mådde dåligt ett helt dygn, det är helt sjukt? vanliga chips innehåller runt 35g fett - dessa nya från OLW 7,5! jag är verkligen en chipstjej, äter inte gärna godis, choklad och sådant. därför vore det en väldigt stor förlust för mig att aldrig kunna få äta något jag gillar på fredagkvällen.

just nu är det dessa chips och less fat-popcorn som är "acceptabelt" att äta. var dum nog att äta popcorn igår, som är väldigt mycket fett i, men det är svårt när man inte riktigt vet! vindruvor var inte heller bra eftersom det är syrligt och syra är dåligt för gallan.. ska boka tid för kostråd hos en dietist, jag blir galen.

4 kommentarer:

  1. men du har chips att äta : D bättre chips i alla fall: D hoppas att det går bättre med de!

    SvaraRadera
  2. ja eller hur, så himla skönt! haha ska väl fråga dietisten först.. men typ 30 grams skillnad på fetter är ju rätt mycket <3 :D

    SvaraRadera
  3. fan va nice ju!! Hoppas verkligen du kan äta dem chipstjejen!!

    SvaraRadera
  4. jaaa, det vore fan en gåva från ovan!

    SvaraRadera