Sidor

onsdag 19 maj 2010

fylletisdag!

ber om ursäkt för jag inte hann blogga igår,
har faktiskt haft lite av ett liv för ett dygn.
efter skolan gick jag till vårt stammisfik och lunchade med älan!
sedan promenerade vi den dryga halvmilen till henne - det behövdes.
på kvällen står båda två och suckar över den oöppnade bacardin på köksbordet.
men så kom vi på! tjoho, bäst vi bjuder hit våra vänner och öppnar den.
och kul blev det tycker jag! jäkligt spontant och sådär men jag mådde bra.
knytkalas ute i solen och jag kände att alla hästar kunde prata väldigt öppet och avslappnat med varandra på ett sätt som jag gillade skarpt!
tog tyvärr inga bilder, kameran låg hemma. ni överlever!

3 kommentarer:

  1. vi som var där vet vad som hände.
    det var en fin kväll. med mina fina hästar

    SvaraRadera
  2. precis, det var det viktigaste!
    men serri; grillkväll nästa vecka?!

    SvaraRadera
  3. Det kommer bilder kära vänner :D

    SvaraRadera