Sidor

måndag 26 april 2010

veckan som gått:
blev både arg och ledsen på en kär vän, och ibland vet jag inte vad som händer. jag är glad att vi är gamla nog för att ses och skratta bort allt jävla vardagsfjant.

nu ser jag verkligen fram emot valborg på fredag med, och jag vet att det kommer bli en riktigt bra kväll, trots att jag jobbar dagen efter..
inledde veckan med en trevlig lön och lite feber på det, min mentor anklagade mig för bakfylla. men nej.
imorgon ska jag storshoppa med ghandi, och på onsdag ska jag fika och leta klänning med min namne! blir en skön vecka med sköna vänner, jobb, alkohol och mycket plugg. nästan precis som jag vill ha det.
god natt!

2 kommentarer:

  1. förlåt besta hest. gillar dig mest.
    valborg ska bli göööött.

    SvaraRadera
  2. det var bra att du drog in mig till stan! :) ja, tack för en härlig dag idag, ser fram emot fredag!!

    SvaraRadera