Sidor

tisdag 27 april 2010

tisdag (?)


vad är det för dag
och vad fan håller jag på med ?
vet inte.
vet vad jag borde göra
och vad jag faktiskt skiter i just nu.





tog en promenix med miss montana och vi pratade lite bajs.
och ja, vi kom fram till - varför ska man göra saker för andras skull hela tiden?
om jag lovar att gå ut på fredag, sen inte orkar den dagen, varför kan jag inte bara stanna hemma? jag kanske vill det.
jag ska faktiskt ha det i åtanke lite, sen finns det ju självklart gränser.

köpte förresten partycigg till fredag och jag skulle provsmaka en. tappade ut alla cigg i skogen i mörkret, sen tände jag på en åt fel håll. slängde skiten åt helvete, ända sedan jag tände eld på mitt hår så..
nu ska jag lyssna på lilla melodifestivalen eller se på top model..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar