Sidor

lördag 25 juli 2009

jag antar att fyra efterlängtade helger i sträck borde kompensera för den här helgen? klart att det blir så.
men jag har ingen större lust att sitta hemma och ruttna en helg till för att ingen av mina vänner finns i närheten, och för att det enda jag äger för tillfället är nio kronor.
(ibland är det hårt att vara student)

jag har till och med städat, möblerat om och bakat idag.
igår umgicks jag med andra halvan av familjen. eh, vart ska detta sluta?
kanske jag rent av klär på mig och tar en promenad.
kanske slår upp en sida i min mattebok och drar in den ljuva doften av ångest.
kanske skriver ett mail till komvux om att vi ses snart.

att jag ens skriver om det gör mig förbannad. och nu smyger sig stressen på.
jag gillar inte lovet av den anledningen att den förstör hela min jävla dygnsrytm. jag vill ha lite rutiner igen.
dagligt sällskap och saker att göra, lite krav.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar