Sidor

måndag 22 oktober 2012

MIN FINA HELG



































Ännu en fin helg i mitt liv har passerat och det blev jag idag smärtsamt medveten om när jag vaknade upp till måndag. Hade en väldigt skön helg med vänner, jobbkollegor och pojkvän!

På fredagen kom två av mina bästa vänner till Göteborg. Vi åt middag och tog sedan en pubrunda i lite olika delar av stan. Skrattade så mycket den kvällen så jag hade ont i magen när jag kom hem haha. På lördagen jobbade jag på läger och mötte upp min fina man på kvällen för välbehövligt mys och pizzabak. På söndagen tog vi en fika på stan och framåt kvällen promenerade vi runt vattnet tills solen gick ner över staden. Så himla fint och mysigt! 

Nu väntar jag på att min bitch och Terese ska komma över till mig! Jag har mysbelysning på och vi ska ha en lugn tv-kväll. En klasskompis är med på tv ikväll så vi ska sitta bänkade och titta. Ha en bra kväll hjärtegos! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar