Sidor

torsdag 26 april 2012

HEJ KÖRVIZAR!


Hur mår ni?! Hoppas ni mår riktigt fett. Åh ni. Gillar att skriva till "ni" som jag knappt vet vilka det är. Ibland tänker jag att ni är små fisar som egentligen inte finns på riktigt och att jag är dum i huvudet haha. Lite obehagligt...

Jag är ju ledig från skolan nu ganska länge och vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med. Skulle kunna läsa kursböcker men ska ju skriva tenta en hel månad snart så vill vila och ladda upp mer. Idag har jag diskat, lagat äcklig mat, färgat ögonbrynen som blev fula samt tränat på gymmet. Var väldigt snorig och täppt på gymmet och orkade nästan ingenting. Kom hem och var helt utslagen. Tror jag är förkyld så får ligga lågt några dagar. Imorgon ska jag jöbbe och dricka vin i alla fall! KÖRVPUSSAR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar