Sidor

onsdag 18 april 2012

HÄR STÅR JAG NU











































Om ni är nyfikna på vad jag gör och varför jag varit död ett tag så är det för att jag står just här. Här här här, i nuet. I tvättstugan. I Högsbo, Västra Frölunda, Göteborg, Sverige. Det regnar ute och jag har sovit nästan hela dagen. Nu tvättar jag för att jag inte har något annat att göra. Tänker inte ursäkta mig själv för "dåligt bloggande" utan säger bara: Jag har varit trött och inte orkat. Bloggen ska ju spegla mig - och här är jag: en som inte orkar.

Livet är väldigt vackert nu, men det är intensivt också. Jobbar väldigt hårt i skolan just nu med samtalsträning och utredningar av ärenden och det är jobbigt. Det värsta för min del är inte skolbiten i sig utan hur det påverkar mig utanför skolan: blir inspirationslös. Har ingen inspiration till att tänka, filosofera, göra roliga saker. Så detta jobbar jag med nu: att göra saker jag ÄLSKAR. Jag behöver: jobba, ha fina kläder, skratta, få tid till mina vänner. Hinna med att läsa och skriva. Där ligger mitt fokus.

Kärlek till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar