Sidor

fredag 2 mars 2012

OH YEEEAH












































Åååh vad jag älskar våren! Och mina vänner! Och mitt yrkesval! Och mig själv! Har gassat i vårsolen hela dagen och haft det riktigt bra. Lunchat med malin i fantastiska haga. Blev en välförtjänt fetaost - och olivpaj för min del. Fick besked om att jag fått sommarjobb här i göteborg nu så jag får spendera sommaren här i år, härligt! De hade även sökt mig från ett annat jobb som jag verkligen vill ha som extrajöbb så det är ju bara att välja och vraka för mig nu! Typ. Kom just hem från ett litet rådsamtal kring praktiken nu i höst så nu känner jag mig lugn inför den, och riktigt taggad! Nu ska jag vila en stund innan jag ger mig ut i staden och skrattar med malin bland alla vinglas som väntar. Ha en fantastisk dag ni som kan! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar