Sidor

fredag 16 mars 2012

DUBLIN : SHOPPINGEN










































































Jag tyckte shoppingutbudet i Dublin var riktigt bra! Alla affärer jag tycker är bra i London fanns här: Topshop, River Island, American Apparel, Urban Outfitters... Bra öppettider och bra utbud i butikerna - de flesta kedjorna fanns det fleta butiker av. Jag fick inte så mycket tid till shopping med min pappa och bror flåsandes i nacken, men hittade i alla fall tre vackra plagg:

Jeansshorts i senapsgult: Topshop
Rosa tröja: Topshop
Jeanslinne: American Apparel

5 kommentarer:

  1. såååå snygga shorts carro!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller huur! Älskar dom. Var faktiskt min pappa som hittade dom haha :D

      Radera
    2. pappsen har sjukt bra smak alltså!

      Radera
  2. ja, riktigt tjusiga men min favorit var nog jeanslinnet! Sjukt snyggt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det älskar jag också! Shortsen och det linnet är riktigt snygga tillsammans ;)

      Radera