Sidor

måndag 26 mars 2012

THAI

Sitter hemma i soffan och avnjuter en hemmagjord thaigryta med ris - så sjukt gött! En skön liten kompott på kyckling, broccoli, svamp och paprika. Dissade kokosmjölken och ersatte den med en färdig kryddmix och vatten, gillar bekväma matlösningar ibland! Det bästa med att jag nått min målvikt nu är faktiskt att kunna äta "vanlig mat". Även om jag inte åt någon jobbig diet när jag gick ner i vikt så fick jag ju ändå ha lite mer koll på maten än nu.
















En fin bloggläsare skrev för ett tag sedan och grattade mig till målvikten - TACK. Så fantastiskt härligt, suger åt mig all uppmuntran jag får! Imorgon tänkte jag berätta om mina bästa tips för en lyckad och sund viktnedgång (låter som något ur en hälsotidning...) - så håll utkik då! KÄRLEK.

1 kommentar: