Sidor

söndag 18 mars 2012

FRÅN NICE TILL BAJS



















vilken mongo-dag jag haft. kan liksom inte sätta någon annan stämpel på den än mongo. kom hem vid fyra igår, såg på sex & the city och åt pommes, somnade med en cheeseburgare i sängen. fräscht som alltid! dagen startade himla segt som ni kanske förstår.

tog en powerwalk och lämnade mitt bakfylleäckel i slottsskogen. efter det mötte jag upp anna, terese och malin i stan och åt en sjukt god svamp/kyckling/pasta/såsig-pasta på köpps! nu ser jag mest ut som på bilden nedan och vill kräkas. k-r-ä-k-a-s sa jag. ja.

















NEJ MEN FAN. börjar mitt nya jobb imorgon bitti och måste vara pigg, snygg, härlig och fräsch! och professionell och cool och lugn och strukturerad och sansad och fin. hur nu detta ska gå till. wish me luck!

1 kommentar: