Sidor

måndag 5 mars 2012

AVSKEDSLUNCH











































Blev lite avskedslunch med min Bitch och Malin i Haga idag! Har fullt upp imorgon, på onsdag morgon åker jag till Linköping och mellanlandar innan det bär av till Irland på torsdag. Vi lunchade i alla fall på Café Husaren och jag tyckte det var grymt bra! En ny liten favorit som bjöd på massa goda pajer, lasagne,
foccacia, paninis, baguetter (med bacon!) och sjukt mycket fika (bland annat Göteborgs största kanelbullar, bara en sån sak?). Ingen av mina vänner var körvig nog för att vara med på en cool "hej jag är avslappnad och äter lunch-bloggbild" så nån sådan får ni inte. PUSS ändå!

2 kommentarer:

  1. Såå mysigt. Förlåt att jag var lite borta. Kommer sakna dig!! :)

    SvaraRadera
  2. Du får ha det jättebra nu när du åker bort!! :D

    SvaraRadera