Sidor

tisdag 7 februari 2012

ADHD-läge


























Har inte bidragit något vidare till samhället idag. Ligger i soffan med mina fula soffleggins på mig. Försöker läsa en bok, komma på en seminariefråga, lyssna på musik och hänga med i ett tv-program samtidigt. Måste måste göra massa saker samtidigt eller ingenting alls. Har märkt hur paniken kommer smygande om jag bara gör en sak i taget. Typ stå i kassakö. Eller bara prata i telefonen. Får panik och måste göra något snabbtsnabbtsnabbt.

Lite charmigt med ADHD-generna ändå. Det är ju de som gör mig till mig. Som bidrar till att jag är okoncentrerad, har sämst minne och får läsa alla kursböcker tre gånger vardera. Det ni! Men tänk vad jag läst i mina dagar och hur mycket jag kämpat, inte så illa ändå! Ska nog dra min fasta lilla äpplestjärt ner till stan och möta upp Malin för en kaffe. Lockar mig mer än evighetsplugget...

2 kommentarer:

  1. Jag gillar den genen på dig, den är rätt söt ;)

    SvaraRadera
  2. Jag med faktiskt! Lite av mina bosä-gener kommer därifrån ;)

    SvaraRadera