Sidor

tisdag 7 februari 2012

SEMINARIEGALEN




















1. jag ska alltid tävla med mig själv om astöntiga grejer. typ som: om jag inte klär av mig och hoppar in i duschen på sju sekunder så kommer min mamma dö. eller: om jag städar på under tio minuter behöver jag inte plugga sen. eller typ som nu: jag tänker aldrigaldrigaldrig ta ner min adventsstjärna före min grannjävel plockar ner sina adventsljusstakar. aldrig i livet.



















2. har ju visst seminarium imorgon igen va. så jävla tråkigt? kommer fan inte på någon diskussionsfråga eller några viktiga punkter att lyfta upp i gruppen. men förra seminariet skrev jag allt på plats, under seminariets gång, fastän jag var andra man ut att prata. och jag var ju bäst! så jävla kaxigt att skriva ner massa smarta grejer under ett fyra minuter långt intro...

å andra sidan satt jag nyss och grät på en gästföreläsning på jobbet när en kille med cp-skada pratade om sitt liv. och vi ska ju prata om smärta i livet imorgon. ska nog dra en snyfthistoria om denna kille istället för att prata om samma tråkbok som alla andra. gillar inte att vara tråkig och prata om samma skit som alla andra. näääää. hej!

2 kommentarer:

  1. Haha brukar du vinna över dig? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. vinner chockerande ofta!!! mina utmaningar är rätt tuffa ändå. såg dock att min granne tog bort sina ljusstakar direkt efter mitt inlägg typ (!!!)... dock hade grannen i huset mitt emot en gammal gran kvar så tävlingen är inte över ännu.

      Radera