Sidor

torsdag 2 februari 2012

MUMS!


















MUMS vilket köttigt pass! kände direkt att indoor walking var något för mig, så himla roligt men ändå kuuuuukjobbigt. ledaren var riktigt peppande och skrek, garvade, skämtade, dansade och sjöng med i låtarna hela tiden. älskar henne redan. hon sa att sträckan vi "sprang" motsvarade göteborg - kungälv, men jag vet inte. låter fett långt i mitt huvud.

äter bleekers favoriträtt (killen i juno, ni vet?) - breakfast for supper! ska se på ett avsnitt om äkta människor som är ännu ett exempel på en fantastiskt bra svensk serie. älskar svensk tv och film. ska somna tidigt eftersom jag har en riktigt skön fredagsmorgon att se fram emot. berättar mer om det imorgon. löve!

2 kommentarer:

  1. haha det älskar jag också! Frukost är underskattat ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. dock föredrar jag frukost på icke-morgontid ;)

      Radera