Sidor

torsdag 9 februari 2012

En får unne sä å götte sä litte!






































Puuuuuuuh. Har suttit i fem timmar och redigerat mitt CV, ringt runt, jagat mailadresser, letat arbetsgivare som söker just min kompetens.... Har sökt jobb med andra ord! Svårt när man bor i en ny stor stad där man inte har någrs jobbkontakter, men tror det gått bra. Har som ambition att ha ett sommarjobb innan månsdens slut - så håll tummarna! Försöker att bara söka nya jobb nu som jag inte kan liksom!

Efter en effektiv dag chillar jag under gosefilten i soffan - med hemmagjord, blaskig potatisgratäng och lyxfällan!

5 kommentarer:

  1. hördu! den där potatisgrattängen hade mått bra med lite purjolök i tror jag ;)
    annars; mums!

    SvaraRadera
    Svar
    1. kanske du har rätt i! och lite mindre mjölk haha!

      Radera
    2. kanske bara en litten litten gräddskvätt? kokar du den i kastrull innan du bäljer upp den i panna o kör in den i ugnen (rekommenderar jag personligen)?

      Radera
    3. har lättgrädde i, magen tål det mesta under 5% faktiskt! kokar skivad potatis i mjölk och grädde med vitlök & örter, sen in i ugnen ba! men som sagt: tror jag hade för mycket vätska... ska pröva mig fram tills jag kan göra den ultimata gratängen!!!

      Radera