Sidor

fredag 3 februari 2012

DELTÄVLING ETT

imorgon är det äntligen dags för melodifestivalen!!! åh jag är så himla glad. har smygtittat på massa kläder och smyglyssnat på alla bidragen till morgonens deltävling. man blir ju som vanligt ganska besviken ändå. älskar hela festivalen och sådär men låtarna är ju ganska ofta dåliga.














kan säga följande: sean banans låt sitter fast i min hjärna och kommer förmodligen inte försvinna förrän detta jippot är över. afro-dites "comeback" var som väntat riktigt klyschigt och skitnödigt. abalone dots låt har jag redan glömt och den kommer nog ni också glömma ganska snabbt. serneholt som jag hade hoppats på var också rätt kass. fan. mitt schlagerhjärta bultar lite extra för the moniker. och ana gina då! ni sitter väl bänkade precis som jag imorgon? visst?

1 kommentar: