Sidor

fredag 20 januari 2012

TIDIG






































gick av någon märklig anledning upp klockan sju imorse för att gymma med min härliga vän innan skolan! aldrig hänt förut så jag vet inte vad det är för fel på mig. men en svettig timma senare, en varm dusch och en stadig frukost så är jag redo för skolan.

började termin fyra igår med en ny kurs om funktionshinder och det verkar vara en rolig kurs! längtar dock till nästa kurs då vi ska lära oss olika samtalstekniker (lite mer kurator-grejs) innan praktiken. gött! haha låter mer engagerad än vad jag är tror jag. men ska möta upp älen efter skolan så det blir fett. löve!

3 kommentarer:

  1. Fan va gött! Bra jobbat!
    Ses snart bosä! :D

    SvaraRadera
  2. åååh jag ska börja samtalsmetodik på tisdag, är dock jättenervös haha!

    SvaraRadera
  3. woho, kände mig duktig!
    men emeli! när jag intervjuade några socialsekreterare var det flera som spontant (frågade inte om det) sa att "åååh den bästa kursen är samtalsmetodik termin fyra! då får man verkligen känna på yrket!!" så var inte nervös! :) fast lite läskigt att vi kommit så långt...? när har du praktik? :)

    SvaraRadera