Sidor

onsdag 18 januari 2012

JOSEF






































känner mig som han snickarn. ni vet, jesus farsa? josef. har snickrat ihop en fin pall från ikea som jag ska använda som nattduksbord nu. jävlar i helvete vad skönt! inga mer fjärrkontroller som ligger på sängkanten och ramlar ner för att skrämma mig mitt i natten. ingen mobil som glider och hamnar under sängen. äntligen läsa saga i sängen. köpte en fin lampa också som jag gillat länge och nu fick en perfekt plats att ställa den på!

tanken var att jag och malin skulle träna zumba ikväll! men spårvagnen gick sönder så vi kom sent och fick en skön varning på vårt träningskort istället. men vem bryr sig. gymmade närmare två timmar i ren ilska istället och detta kommer nog kännas gött imorgon i skolan. börjar ju skolan imorgon? fuuuck...

1 kommentar: