Sidor

söndag 29 januari 2012

DUBLIN CALLING!
















































har äntligen bokat fem nätter i dublin! denna resa har jag planerat länge men nu blir det till slut av. min bror bor i dublin sedan tre år tillbaka så jag och pappa ska dit och avnjuta god mat, öl, broderns sällskap och givetvis: shopping! dublin har ett grymt utbud av shopping och har alla stora kedjor som finns i till exempel london (inklusive mycket outlets och second hand) så jag kommer nog trivas. 8/3-13/3 åker jag för att njuta av den irländska våren några dagar. det blir härligt!

5 kommentarer:

  1. Kul att du fick ha bokat det nu :D Kommer nog bli en grymt kul resa!

    SvaraRadera
  2. Ja det känns ju rätt bra alltså! :D

    SvaraRadera
  3. Åh du får ha det jättekul :)

    SvaraRadera