Sidor

fredag 25 november 2011

SJU centimeter
























































HEEEEEJ alla kids där ute! alltså jag är på så jävla dåligt humör. notera rubriken. SÅ mycket växte jag i midjan över natten. det är fan inte undra på att man känner sig fet och ful när man han mens hörrni! älskar det ordet. mensmensmensmensmens. låter så himla äckligt. roligaste med att ha mens är ju att man inte kan träna normalt heller! eller ja, det är väl olika det där. men jag kan tyvärr inte och det suger. då blir man ju fet och ful på riktigt. typ.

men ååååh livet är ju härligt ändå va. hörrni! har ju handlat både nya fina tamponger och godis. hörrni! och sju centimeter hit eller dit över en natt... nej men seriöst: blir nog en skön chillkväll med resterna från förra helgens rödvin!

4 kommentarer:

  1. Åh, rödvin! <3 (mens. så himla himla fascinerande fenomen. blogga mer om det, tack!)

    SvaraRadera
  2. jaaa de matcha rätt fint alltså! :))
    vet inte om du var seriös eller inte, men jag ska absolut fortsätta mensgnälla! :)

    SvaraRadera
  3. haha om man slår upp mens så sitter du där och tjurar ;P

    SvaraRadera
  4. haha med mina 7 extra centimeter...

    SvaraRadera