Sidor

tisdag 15 november 2011

senhöst

































nice! min bitch anna kom hit imorse och vi drog en powerwalk (eller?) till slottsskogen! bor rätt nära men vi traskade ändå runt i 90 minuter. skönt mannen. min kondis är verkligen kass dock så vi tog några pauser och typ klappade hästarna haha. bor många djur i den där slottsskogen men många var inomhus nu, synd för mig som ville glo på pingvinerna juuu! men snygga stretchmoves hos hästarna var ju rätt okej. resten av dagen har jag hängt i skolan och vart på möte med jobbet. imörrn ska jag på yoga med emma och anna - nu ska jag äta gurka och be för att det aldrig blir snö. avslutar som jag alltid gjorde i min gamla dagbok: tack och hej, carro är en snygg tjej! eeeh..

2 kommentarer:

  1. haha det var massa linnémorsor som joggade i slottsskogen med sina barnvagnar ;) typ 40 stycken! så härmade dom lite ;)

    SvaraRadera