Sidor

söndag 20 november 2011

så mycket bättre?















missade så mycket bättre på tv igår så spenderar förmiddagen med att se reprisen på tv. jag gillar verkligen det programmet. tycker främst laleh och timbuktu är talangfulla men det visste jag ju innan! den stora frågan jag ställer mig efter varenda avsnitt är dock: NÄR ska e-type sjunga? KAN e-type sjunga? jaja spexigt med någon som gör lite låtar med tempo i, men inte så spännande när man är helt talanglös? nej. är programmet en svensk idé förresten? i så fall är det FANTASTISKT. dock hade jag velat plocka ut några artister på egen hand.. då skulle jag välja lill lindfors och lars winnerbäck bland annat. några artister som ni skulle vilja se i programmet?

3 kommentarer:

  1. Min drömuppsättning: Amy Diamond, Eric Saade, Måns Zelmerlöw, Britney Spears samt Markoolio! :)

    //Anna

    SvaraRadera
  2. Haha du missa Justin Bieber...

    SvaraRadera
  3. världens bästa lintu20 november 2011 kl. 23:22

    tror programmet är typ... danskt från början, men det kan mycket väl bara vara något jag fått för mig!
    Drömuppsättningen vore ju (om man får blanda med internationella artister) Lasse Winnerbäck, Maia Hirasawa, Amanda Jensen, Hayley Williams oooooooch Corey Taylor!

    SvaraRadera