Sidor

fredag 18 november 2011

"HÅLL KÄFT!"



















sammanfattar dagens träningspass:
- det är få människor under 70 år som går på jympa som är speciellt inriktad på de med ryggont.
- människor över 70 år har jävligt bra kondition.
- människor över 70 år har jävligt bra koordination.
- korven på magen kommer aldrig någonsin försvinna.
- människor över 70 år svettas inte.
- vissa människor över 70 år joggar snabbare än mig
- gamla damer tar jympa på friskis & svettis på blodigt allvar: detta blir tydligt när två tonårstjejer står och viskar under passet varpå en kärring skriker "HÅLL KÄFT!!!" samtidigt som hon "plockar äpplen".
- slutsats: jag måste gå dit snart igen.

4 kommentarer:

  1. haha när jag blir gammal ska jag oxå vara sån ;D

    SvaraRadera
  2. haha jag med! alla andra tanter typ blinkade åt henne och tyckte det var bra att hon skrek ;) jag bara garvade haha. sjukt att visa kärringar typ hade magrutor...!!!! (fast sladdriga liksom)

    SvaraRadera
  3. låter som ett place för dig carro!

    SvaraRadera