Sidor

torsdag 24 november 2011

EN FÅR UNNE SE OCH GÖTTA SE


































åh jesus, mamma! var på en äckligt svettigt träning nyss. alltså jag skojar inte. jag fick TORKA AV GOLVET typ fyra gånger när jag gjorde armhävningar och skit. så äckligt haha! på kvällsprommisen hem åt jag den godaste bananen jag ätit i hela mitt liv. i kid you not. den var preciiiiis lagom mogen, lite söt, lagom tuggmotstånd och lite kall. fan ultimat. firade med en glad gröt, emma och mia & klara här hemma! nu: fosterställning i duschen.

2 kommentarer:

  1. tycker faktiskt inte gröten ser så glad ut, lite slibbig och Fritzl-el aktig :S

    haha nedå den är så fin så!!! ;)

    SvaraRadera
  2. haha den var långt ifrån slibbig alltså, den var perfekt. dock tog jag för mycket mjölk så den typ flöt runt!

    såg nu att den grät....

    SvaraRadera