Sidor

onsdag 16 november 2011

americano














jävlar i helvete. vaknade med värk i hela kroppen så yoga var precis vad jag behövde. vi tre kände oss alla som stela kylskåp dock haha. för varje ny rörelse hörde jag något i min kropp knaka. helt fantastiskt hur denna form av styrketräning/vighetsträning/uthållighetsträning/whatever kan vara så avslappnande! var mör och skön i kröppen efteråt så jag och emma smet in på ett fik i närheten och köpte varsin americano. riktigt starkt och gött! fick dock rödmjölk i så nu har jag så ont i magen så jag får skippa lunchen. men jaja, ska ju ut och käka ikväll (fastän jag är PANK) nu: vila lilla känsliga magen och invänta top model!

2 kommentarer:

  1. Yogan kan verkligen ge mycket! Vad var det för yoga? :)

    SvaraRadera
  2. Jaa, asskönt! Tycker friskis har riktigt bra yoga med! Tror friskis i huvudsak kör poweryoga. Körde yoga 1 dock, blir jag grym kan jag nog gå vidare till yoga 2 ;)

    SvaraRadera