Sidor

torsdag 17 november 2011

alla akademiker < hannah montana
















jag gillar att jag kan dra på mig denna skoliga outfitta och vara tråkig och smälta in i akademikernas färglösa korridorer. gillar ännu mer att jag kan lyssna på hannah montana i min ipod utan att någon annan än jag vet om det. och så ni då! gillar inte universitet egentligen; galet mycket sociala normer och rätt tight om utrymme för de som vill synas och höras. med tanke på all kunskap som ryms där borde det vara tvärtom. nu får i och för sig damp-carro mycket mer utrymme än jag trodde från första början. men jag tvivlar starkt på att jag är den enda själen på skolan som smyglyssnar på hannah montana...

4 kommentarer:

  1. i know att det inte är hannah som sjunger men can't be tamed med miley... GUUUUUDDD!!!! JAG DÖR VAD BRA DEN ÄR!

    SvaraRadera
  2. haha är visst inte bara han där under som är ett lurigt barn... ;)

    SvaraRadera
  3. Alexander: Haha jag räknar alla Mileys låtar som Hannahs med, tycker det känns så gulligt att säga Hannah Montana.. :))))

    Älen: Nej, jag är fett lurig?! Man vet aldrig med mig, som att skenet alltid bedrar ;)

    SvaraRadera
  4. hahah precis! devil in disguise ;D

    SvaraRadera