Sidor

tisdag 18 oktober 2011

VUXEN?































i kid you not! har spenderat dagen med att bränna dåligt kryddad quornfilé, ta bilder med värdelöst fokus, samt googlat efter mattehjälp. har studerat lite statistik och försökt räkna lite på vissa grejer. glömde bort hur man räknar ut procent? hjälp mig mamma. vissa områden har jag blivit mycket smartare på under min tid på universitetstid, andra har jag uppenbarligen tappat helt. pinsamt! det är nu man börjar bli VUXEN. min mamma kan inte räkna procent och hon behöver inte visa leg. de senaste tre månaderna jag köpt cigg (nu har jag ju slutat, but still) har jag aldrig fått visa leg...

3 kommentarer:

  1. procent är ju det man behöver kunna! All rea är ju i procent ;)

    SvaraRadera
  2. världens bästa lintu18 oktober 2011 kl. 19:42

    *tal* / 100! tex 450/100 =4,5 (= 1 % av 450)

    SvaraRadera
  3. ah jag vet! men när det blev typ 0,000123748r7438574 så blev jag osäker på hur många nollor man skulle stryka för att få procenten :D sen kom jag på det....

    SvaraRadera