Sidor

lördag 29 oktober 2011

skön update i mitt händelserika liv
















är skittrött. gör fuck you i smyg till min mamma som skriker om städning och stök, och kalas hit och tårta dit. disk hit och korv stroganoff dit. herregud, hur orkar folk i min ålder bo hemma? har nyss sett nalle puh på bio och kom just på att jag inte duschat på tre dagar. hinner jag nu? jag vet inte. bryr mig inte. skulle ladda upp bilder här, men har glömt min kamerasladd hemma. hatar sladdar. borde dra iväg till affären och köpa nåt special-fika till mig själv tills kalaset imorgon (men då ska väl alla as ha), tål inte gräddtårta, gillar inte kakor. "du ska alltid vara så jävla speciell - du har alltid gillat kakor förut!!!" nej pappa. hm. först av allt ska jag ligga i söffan och läsa för att störa mamma lite. pöss!!

3 kommentarer:

  1. Alltså, jag hatar samt har glömt sladd också! hata!

    SvaraRadera
  2. fortsätt hata! snart uppfinns det säkert nåt så man slipper sladdar. så kommer man snart säga "haha, kommer du ihåg när man fick dra med sig olika sladdar överallt?!!" :)

    SvaraRadera
  3. haha gillar att du busar med din mamma hela tiden!! ;P

    SvaraRadera