Sidor

torsdag 13 oktober 2011

överskott




































drömde om ö&b hela natten så det kändes som ett självklart utflyktsmål idag när jag vaknade. var tyvärr många som tänkte samma sak, så har slagits med kärringar och köat i en hel timme idag. skojar inte! de öppnade ett stort ö&b fem minuter från mig och jag behövde aaasmycket städprylar så what the hell. dock var frölunda-kärringarna helt okej, de tipsade mig om bra fönsterputs och sånt! halva anledningen till att jag drog dit var ju ärligt talat för att få en gratis toffifee-ask också. men ville inte framstå som en snorunge som drog dit bara för att få gratis godis, så när jag får min gratisask av toffifee vid kassan säger jag "nej men guuud! jaha, till mig? är det säkert det? vad snällt, det visste jag inte. tack så jättemycket, vilken otrolig service!" sen skrattade jag jättefult. ja, det gjorde jag.

1 kommentar: