Sidor

måndag 17 oktober 2011

LÖNCH














orkade inte shoppa. var kissnödig, hade huvudvärk och mensvärk haha. så jävla jobbigt. allt var fult. hade jag prövat en bröllopsklänning hade jag skrattat. dock hände en skum grej igen. drömde inatt att en kvinna tog tag i mig och frågade vart åhlens låg, kändes sjukt verkligt haha. sen när jag går in på frölunda torg till den platsen där jag drömde att jag stod på kommer en tant och knackar mig på axeln, och frågar vart åhlens ligger. jag skrattade och blev lite rädd. finns över 200 butiker där. gick och köpte en falukorv och drog hem och lagade lunch istället för att shoppa. ser ut som sperma på bilden. det är aioli. nu ska jag plugga/städa/sova! HÖRS

2 kommentarer:

  1. KÖRV! du är nog en såndär synsk kärring..

    SvaraRadera
  2. ah tror det, sånt händer mig hela tiden! skumt. länge sen jag åt körv, satt mycket fint i magen!!

    SvaraRadera