Sidor

tisdag 11 oktober 2011

KÄK






























gud vilka tråkiga jävla kostvanor jag har! har kommit på mig själv med detta. åt en sjuuukt god sallad på nöllers i haga till lunch idag (äter sallad till lunch 4-5 gånger i veckan?) med marinerad kyckling, feta, tsatziki, minimajs, bönor, tomat, apelsin, hallon och massor gott. dyrt, men värt. insåg att oliver är sjukt gott, och det är väl värt 80 spänn bara det! kommer på mig själv med en burk fiskbullar till middag (äter det 4 gånger i veckan?) och lite senare ikväll blir det soppa (äter det 6 gånger i veckan?). haha vet inte varför jag är så förbannat tråkig - kanske älskar jag helt enkelt sallad, fiskbullar och soppa? så kan det vara!

2 kommentarer:

  1. den såg riktigt god ut! Älskar när det är massa kladd på sidan :)

    SvaraRadera
  2. ja mää! älskar kladd. hela kycklingen var indrypt i någon kladdig curry/mango-grej - MÖMS

    SvaraRadera