Sidor

onsdag 12 oktober 2011

HALLELUJAH

















HAR ÄNTLIGEN KÖPT EN SKURHINK! på bilden ser ni en miniatyr av den, med lite citrondoftande skum som svävar ut. fantastiskt. vet ni varför det är så fantastiskt? jo, för att jag är som en jävla utvecklingsstörd. måste avvara en hel dag till saker som inte ingår i mina vardagliga rutiner (som t.ex. att köpa en skurhink..). typ "på tisdag v.45 ska jag köpa en skurhink" och skriva in det i kalendern. och nu har det äntligen blivit av. har gått loss som fan här i fem timmar och har adhd när jag städar. måste göra AALLLT samtidigt. så nu har jag torkat ur halva kylen, spridit ut alla mina kläder på golvet i olika högar, gått ner med 3/5 saker i källaren och dammsugit badrummet... haha, måste fortsätta för om två timmar kommer malin (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

1 kommentar: