Sidor

fredag 14 oktober 2011

FREDAGKVÄLL
















terese och marie räddar mig från plugget ikväll och skönt är väl det! ska hem till marie och dricka nåt glas vin och se på idol. funderar på att gå dit eftersom hon hon bor i majorna, tar ju bara nån kvart att gå! å andra sidan var jag lite sugen på klackar.. jaja får se. lite senare ikväll tänkte vi supporta vår klasskompis felix som ska uppträda på stadsmuseet! han sjunger i bandet skansros annars, men ikväll skulle han hoppa in för någon i hästpojken. är ju ett kärt gammalt hästpojken-fan så det känns jätteroligt! drog på mig klänningen (kjole på danska) närmast soffan och det blev min nya leopardklänning. köpte den på cräääääm frääääsch i köpenhamn (creme fraiche). blir la bra! nu ska jag plugga och äta lite chips innan jag pyser iväg, MUMS! ha en skön kväll!
Skansros – Ett Sätt Att Se På Saker

2 kommentarer: