Sidor

torsdag 29 september 2011

snål, lat och TRÖTT

















seriöst nu. har letat efter träningskort hela veckan men tycker det är så jävla dyrt? typ 2500 för ett år - kan jag få köpa ett halvår först och se om jag verkligen går dit en gång i veckan HELA tiden så jag tjänar på det? nej vad fan. känns mycket smidigare att äta vad man vill, kräkas lite och behålla vikten liksom. då slipper man åka vagn tio minuter (i 20 minus i vinter med? kommer säkert aldrig dra mig iväg..) för att svettas med spännisar och dessutom få mindervärdeskomplex. att spy är ju gratis också...! nej fuck this, jag har ju gått ner typ fem kilo över sommaren nu ändå - helt utan svett! drar jag ner på alkoholen också så har jag ju gått ner mina sammanlagda tio kilo på nolltid.

2 kommentarer:

  1. haha gillar din hälsosamma stil! ;P

    SvaraRadera
  2. funkar ju uppenbarligen bättre än de flesta andras tillvägagångssätt! ;)

    SvaraRadera