Sidor

torsdag 22 september 2011

magdaller á la SJ
















sj-update! sitter på tåget på väg hem till linköping! just för stunden på stockholmståget, men måste ju byta i katrineholm. fucking stambanor.. har det trevligt med veckorevyn, samtal från pappa, frukost och två pantertanter mitt emot. de fnissar hela tiden och sminkar sig haha. de ska säkert på nån cool konferens i stockholm... tåget guppar rätt mycket och det stör mig. mina små bröst och min dallriga feta mage rör sig alldeles för mycket för min smak. försöker pressa kroppen mot sätet och spänna kroppen samtidigt som jag ser helt normal ut. går sådär! två timmar kvar tills jag är framme på östgötaschlätten - men det är helt okej eftersom lunch med världens bästa vän står först på schemat! PUSS

3 kommentarer:

  1. haha! varken solbrillor eller kaffe.. ;)

    SvaraRadera
  2. jomen du sitter där helt nonchalant med telefonen vid örat och ser allmänt snygg ut!

    SvaraRadera