Sidor

fredag 30 september 2011

MALMÖ
















































på x2000 på väg till malmö och livet är gött! läser skvallertidningar och äter godis. paret bredvid dricker öl och jag är sjukt sugen. är i danmark om 3,5 timme - först blir det byte i malmö, skönt! gillar att få lite luft och sträcka på benen va! träffar alltid små kändisar när jag åker tåg förresten? sist jag åkte till malmö satt ju jag och älen och skoja om feminister för att sen upptäcka en sur gudrun schyman framför.. (ville krama henne och säga att jag faktiskt älskar henne men det kändes för sent..) åkte till linköping med nån vädersnubbe från tv (han med långt krulligt hår?) och nu sitter sofi fahrman i samma vagn. blängde på henne som fan på centralen för hon såg så bitchig och dum ut... nej men. hon gick runt och gapade och jag stör ihjäl mig på folk som gör så - kända eller ej, vi är alla människor va! nu ska jag chilla dillen - PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar