Sidor

måndag 26 september 2011

hemma vs. hemma






























var nyss hemma i linköping och nu är jag hemma i göteborg! är det inte fantastiskt? har haft en så jävla bra helg. umgåtts med lintu och druckit mig på tok för full, lunchat med min fantastiskt fina och roliga unni och kramats med hela familjen! min bror var ju hemma från dublin med så det var ett stort plus! bilden på anna längst upp är från igår när hon tryckte i sig en hamburgare på bk innan vi skulle se mamma mu på teater. haha den var så förbannat jävla dålig. hatar barnteater, alla ungar bara skriker och känns så olämpligt att be dem hålla käft. men nu är jag hemma hos mitt viol-te och min muminfilt - kommer nog inte överleva hösten utan de två sakerna! nu ska jag höppa in i min egna sköna dusch, sen krypa ner i min egna sköna säng. ska lägga upp ett snyggt höstplagg på bloggen innan jag somnar med - har samlat på mig så himla mycket inspiration så kommer nog bjuda på ett plagg om dagen! PUSS

1 kommentar: