Sidor

måndag 19 september 2011

happy sushishoppi!















































HEJ! fan vilken dag alltså. tvättade hela morgonen/förmiddagen och givetvis var torktumlarhelvetet trasigt. så fick stå och hänga upp varenda liten trosa och strumpa jag äger i torkrummet = JOBBIGT SOM FAN. men efter det mötte jag upp malin och drog in till stan för sushi och shopping! hittade en fin orange blus, ett par skinnbyxor och två varma hösttröjor (i vinrött och senapsgult) - riktigt nöjd! är helt slut nu dock så sitter framför tv:n och dricker viol-te. ska inte göra ett piss ikväll (min pluggdag blir visst imorgon...) förutom att visa er några av mina fina höstplagg sen. kassa mobilbilder, men se det som en sneakpeak eller nåt. haha. nu ska jag vrida på min jävla lampa så den slutar blinka! har en vanlig lampa där det ska vara en dimmerlampa så den får epileptiska anfall ibland och blinkar så man får förbannat ont i huvudet. nu gör den det...

2 kommentarer:

  1. åh va gött! sushi är livet! :D ser fram emot att se inköpen!

    SvaraRadera
  2. mm det var gött, men blev så jääävla mätt så jag nästan blev äcklad haha! ska nog vila från sushin ett tag nu ;) du ser lite av den vinröda tröjan ovan - typ skönaste tröjan jag ägt?! 199 på h&m!

    SvaraRadera