Sidor

onsdag 3 augusti 2011

synd att jag inte knarkar!

annars hade jag lätt kunnat följa med ut imorgon som planerat, utan att oroa mig för att vara tråkig och viktig bara för att jag är sjuk. ska egentligen ut med emeli och älen imorgon, men tror inte jag borde dricka alltså! fett trist. först av allt ska jag orka med tre körlektioner, men det tror jag att jag klarar. har (hör och häpna!) gått från att hata att köra bil till att älska det. det är så himla roligt! tror hela körkortsgrejen vart en lång, psykisk process för mig, kanske från att vi krockade med bilen när jag var yngre. vet inte. anyways; körproven närmar sig och jag är nervööööös så får se till att skärpa mig och må gött tills imorgon. hade jag knarkat hade jag ju till med kunnat äta nån skön lugnande tablett innan uppkörningen med..

1 kommentar:

  1. haha men då kanske du trott att bilen var ett flygplan och flippat ut toltalt! (hade ju varit lite kul i och för sig!);)

    SvaraRadera