Sidor

torsdag 18 augusti 2011














förlåt. har nog blivit lite för mogen för min blogg eller något. (därför jag har mustasch, alla mogna har det). haft så himla mycket att göra på hemmaplan så bestämde mig för att låta bloggen vila ett tag. körde upp i måndags men verkade som jag kuggade precis på mållinjen. jävligt trist faktiskt. samma natt åkte farmor in på sjukhus så har spenderat en del tid uppe hos henne. imorgon ska jag på planeringsmöte med lite personal på sjukhuset för att stötta farmor till att söka vårdboende. sen ska jag jobba jobba jobba hela veckan ut. så jag har lite att stå i med andra ord. men har hunnit klämma in lite godis och en bra bok idag. glömde jag säga att det flyttat in en arg unge med adhd i trappen bredvid? eller att jag delar rum med en kanin som kissar och stinker? eller att jag är pank och aldrig får bestämma kanal på tv:n? eller att jag är en bitch?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar