Sidor

tisdag 9 augusti 2011

PUSS

















åh hej! klarade körkortsteorin med två poängs marginal, kändes så jävla skönt ska ni veta!! tyckte provet var bajssvårt och var hundra på att jag skulle kugga, så blev riktigt nöjd med mig själv när jag klarade. när jag var klar satt pappa ute och väntade, han var så säker på att jag skulle klara det så han hade åkt dit för att bjuda på mat och öl efteråt. riktigt nice! drog till hamlet för kalvrygg och corona, sen gick vi hem och såg på film för jag fick så jävla ont i huvudet efter provet haha. allt bara släppte. plus att det var mulet OCH sol ute, då får jag alltid spänningshuvudvärk. men det var det ju värt! nu har jag flyttat hem till mamma och anna i gottfrid igen förresten, så ska chilla dillen med morsan. får se hur länge man står ut! imorgon blir det träning, lämna på fritids, jobb och öl! PUSS

2 kommentarer:

  1. sjukt bra carro, du är bäst :D ölölölölölölölöl på det!

    SvaraRadera