Sidor

måndag 11 juli 2011

mat bira kvinnor weed
















ja jag lever primitivt. nej men för fan, jobbar dagarna i ända. jobbade en timme övertid idag så var hemma runt halv elva. powerwalkade 6 km med bästa vän imorse, cyklade 8 km. imorgon börjar jag 15 och slutar 15 på onsdag som först. so what's up liksom? tränar på morgonen innan jobbet eller på eftermiddagen efter. shoppar upp mina matpengar när jag har tid. dricker när jag har lust. försöker hålla mig borta från alkohol och affärer så mycket det bara går, men det är svårt. fan vad svårt det är att vara bra ibland. men jag försöker ska ni veta! xooxoxoxoxooxxoxoxoxoxoxoxooxo och sådär.

2 kommentarer:

  1. jag gillar att vi köper kläder istället för mat ;P

    SvaraRadera
  2. fett mycket mer värt! maten försvinner ju bara ;)

    SvaraRadera