Sidor

fredag 8 juli 2011

kyss karlsson!














fan vad jag är LACK. min farmor säger alltid "äh kyss karlsson!!" när hon tycker nåt är dumt så jag gör fan detsamma. har fått brev från två olika elleverantörer hem (min gamla och min nya som jag nyss bytt till). i ett brev står det "tack för din tid hos oss, lycka till med ditt nya elföretag" och i det andra brevet (från min nya leverantör) står det "hej, vi har fått uppgifter om att du gått tillbaka till din gamla elleverantör och måste därför anmäla dig för avtalsbrott då du hade ett års bindningstid med oss" FUCK YOU MOTHERFUCKER. ringde min gamla elleverantör och sa att jag inte alls gått tillbaka till dom. varför skulle jag? har ju nyss avslutat mitt avtal där? då är det nån snubbe som heter olle där som påstått att jag ringt och godkänt det. jag minns till och med när han ringde mig och ville ha tillbaka mig till hans elföretag. och hur jag sa NEJ TACK. nej kyss karlsson - här ska det inte betalas 560 kronor för något "avtalsbrott" inte! nu ska jag fan ut och gå, raskt och argt. HEJ!

2 kommentarer:

  1. fan vad lack man blir på såndär skit! fast hon jag ringde och klagade för var assnäll. hon bara "mmm den där olle kan fan luras lite ibland, jag hatar när försäljare håller på sådär!" :)))

    /casto

    SvaraRadera