Sidor

torsdag 7 juli 2011

... i know you love me / xoxo
















fy fan i helvete vad ni måste saknat mina cambilder?! herregud, om jag var ni skulle jag gjort det i alla fall. känns som allt gått i 100 idag. gick upp bajstidigt för att ringa runt till stans alla sjukgymnaster utan resultat. suttit i massa jobbsamtal. ringt till körskolan och blivit beviljad avbetalning av körkort, skönt det! så ska upp tidigt för att cykla in dit och skriva under lite papper, snaaaaark. jag som inte börjar jobba förrän tre imorgon liksom! ska spendera min dötid i motionsspåret och hemma med anna. hon ringde och tjöt förut för att hon ramlat ner från ett högt träd, plus att hon ska på begravning imorgon så hon behöver nog lite sällskap. gud vilken bra människa jag är. hörs på lördag, slutar inte förrän på lördag eftermiddag nämligen! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar